Foto's - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Saskia Hamersveld - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Saskia Hamersveld - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Saskia en Rijnhout

Blijf op de hoogte en volg Saskia

26 Juli 2007 | Thailand, Phuket

Even snel een bericht, want we hebben nog maar 10minuutjes en dan gaat het internetcafe dicht. (00:00 is hiet hier dan!)

Wat leuk om al jullie reacties te lezen, echt super tof! Er staan al wat foto's op de site! Die kunnen jullie bekijken! Proberen er nog zoveel mogelijk te uploaden!

Groetjes, KUS

Rijn en Sas.

• 26 Juli 2007 - 17:07

Linde:

weinig foto's maar echt SUPER LEUK :D :D have fun! (K)

• 26 Juli 2007 - 18:43

Henk En Karin En Jan:

Lieve Saskia en Rijnhout,
    Wat leuk om te lezen wat jullie allemaal al gedaan hebben en de foto's te zien. Jullie hebben er al bijna 2 weken op zitten en maken heel wat mee! En veel gevarieerde dingen ook! Gelukkig dat alles zo goed verloopt en dat je er zo van geniet samen! Ik weet jullie gehimpje al want ik heb erover gedroomd! Heel leuk ! Gefeliciteerd! Wij gaan morgen inpakken, de bvouwwagen staat al voor de deur, morgen nog een pak soep kopen en knakworsten en dan wegwezen zondagnacht om 3 uur gaan we rijden. Weg uit de regen de zon tegemoet. Dan kunnen we volgende week alleen nog bellen maar dat is natuurlijk ook goed. Groetjes
    en kusjes van Karin en Henk en Janneke

• 27 Juli 2007 - 08:13

Anique:

Hallo Luitjes,

Wat mooi die foto,s,en het uitvergroten ervan,die olifanten zijn helemaal aan toerisme gewend,dat kun je wel zien.Rijnhout, lekker dat schone water over je heen, wat een plens.Geniet er samen van.En tot weder horens.

Hr Gr en veel liefs,

Anique

• 29 Juli 2007 - 08:20

Corine..:

hey lieffies.. klinkt echt super allemaal.. Ik kom snel bijkletsen en fotos kijken als jullie en ik weer trug ben. heel veel plezier nog geniet ervan xies