nog 3 nachtjes... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Hamersveld - WaarBenJij.nu nog 3 nachtjes... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Hamersveld - WaarBenJij.nu

nog 3 nachtjes...

Door: Saskia en Rijnhout

Blijf op de hoogte en volg Saskia

01 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Het is bijna zover, wij gaan weer naar Thailand. Deze site hebben wij vorig jaar aangemaakt en ook dit jaar gaan wij hier weer wat berichtjes op plaatsen om jullie op de hoogte te houden ;)

Maandag middag vertrekken wij richting Dusseldorf en om 20:30 uur vliegen wij richting Dubai om vervolgens door te vliegen naar Bangkok. Daar verblijven wij een paar dagen om lekker bij te komen en vervolgens gaan we naar Khai Yai, een nationaal park ten noord oosten van bangkok. Op de planning staat een trekking van 1,5 dag en vast nog meer wilde avonturen ;) Dan weer terug naar Bangkok en vervolgens met het vliegtuig naar Phuket. Daar gaan we lekker genieten van zon, zee, strand en er staan ongeveer 12 duiken gepland. We hebben natuurlijk niet voor niets ons duikbrefet gehaald ;)

We hopen dat het hier lekker weer blijft en dat iedereen ervan geniet!

Groetjes Rijnhout en Saskia.

  • 01 Augustus 2008 - 20:26

    Anita Jane:

    Eyee, fijne vakantie en ik zal je/jullie volgen via deze site. X AJ

  • 01 Augustus 2008 - 21:36

    Cris:

    He meis! Jeetje wat heb ik je lang niet gezien en gesproken! Maar ik wil jullie super veel plezier wensen in Thailand! Ik zou misschien met kerst 2 weken gaan, maar het wordt toch een ander keertje omdat ik wil sparen en t kost nogal wat!! Dus ik ben wel jaloers ;) Maar have fun en geniet van de mooie duiken :) En we spreken snel wat af als je weer terug bent.

    Xx Cristel

  • 02 Augustus 2008 - 09:24

    Lin En Ro:

    Heey Sas en Rijn,

    Heel en heeeel veeel plezier! Geniet ervan.. En als ik terug ben.. eerder als jullie... ;)dan ga ik het allemaal lezen.. Ben erg benieuwd! Heeeel en Heeeeel veeel plezier!

    Dikke (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

We gaan weer naar Thailand

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2008

OEPSIE

14 Augustus 2008

strand, duiken en nog meer fun

09 Augustus 2008

Trekking national park Khao Yai

06 Augustus 2008

gearriveerd

01 Augustus 2008

nog 3 nachtjes...
Saskia

Rijnhout en Saskia zijn gek op reizen en op deze site plaatsen we ons reisverslag.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 42
Totaal aantal bezoekers 11410

Voorgaande reizen:

02 Juli 2011 - 25 Juli 2011

Thailand 2011

25 Juni 2010 - 25 Juli 2010

India en Nepal

17 December 2009 - 08 Januari 2010

Zuid Afrika + Swaziland

30 November 2007 - 30 November 2007

Onze 2de reis naar Thailand

04 Augustus 2007 - 20 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: