nog 3 nachtjes... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Hamersveld - WaarBenJij.nu nog 3 nachtjes... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Saskia Hamersveld - WaarBenJij.nu

nog 3 nachtjes...

Door: Saskia en Rijnhout

Blijf op de hoogte en volg Saskia

01 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Het is bijna zover, wij gaan weer naar Thailand. Deze site hebben wij vorig jaar aangemaakt en ook dit jaar gaan wij hier weer wat berichtjes op plaatsen om jullie op de hoogte te houden ;)

Maandag middag vertrekken wij richting Dusseldorf en om 20:30 uur vliegen wij richting Dubai om vervolgens door te vliegen naar Bangkok. Daar verblijven wij een paar dagen om lekker bij te komen en vervolgens gaan we naar Khai Yai, een nationaal park ten noord oosten van bangkok. Op de planning staat een trekking van 1,5 dag en vast nog meer wilde avonturen ;) Dan weer terug naar Bangkok en vervolgens met het vliegtuig naar Phuket. Daar gaan we lekker genieten van zon, zee, strand en er staan ongeveer 12 duiken gepland. We hebben natuurlijk niet voor niets ons duikbrefet gehaald ;)

We hopen dat het hier lekker weer blijft en dat iedereen ervan geniet!

Groetjes Rijnhout en Saskia.

• 01 Augustus 2008 - 20:26

Anita Jane:

Eyee, fijne vakantie en ik zal je/jullie volgen via deze site. X AJ

• 01 Augustus 2008 - 21:36

Cris:

He meis! Jeetje wat heb ik je lang niet gezien en gesproken! Maar ik wil jullie super veel plezier wensen in Thailand! Ik zou misschien met kerst 2 weken gaan, maar het wordt toch een ander keertje omdat ik wil sparen en t kost nogal wat!! Dus ik ben wel jaloers ;) Maar have fun en geniet van de mooie duiken :) En we spreken snel wat af als je weer terug bent.

Xx Cristel

• 02 Augustus 2008 - 09:24

Lin En Ro:

Heey Sas en Rijn,

Heel en heeeel veeel plezier! Geniet ervan.. En als ik terug ben.. eerder als jullie... ;)dan ga ik het allemaal lezen.. Ben erg benieuwd! Heeeel en Heeeeel veeel plezier!

Dikke (K)