Duikbrevet gehaald :D - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Saskia Hamersveld - WaarBenJij.nu Duikbrevet gehaald :D - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Saskia Hamersveld - WaarBenJij.nu

Duikbrevet gehaald :D

Door: Saskia en Rijnhout

Blijf op de hoogte en volg Saskia

08 Augustus 2007 | Thailand, Bangkok

Vandaag is het alweer de ene laatste dag dat we in thailand zijn :( erg snel gegaan en veel gedaan!

Zo hebben we de laatste paar dagen veel gedoken en oefeningen gedaan voor ons duikbrefet! De eerste dag theorie leren, de tweede dag in het zwembad en de 3de en 4de dag in de zee. Dat was echt heel bijzonder en erg mooi en leuk!

Alleen was Sas heel erg zeeziek :( En zoiezo de laatste paar dagen niet erg lekker, buikpijn, diarree en overgeven :( Maar het duikbrefet heben we binnen hoor :D Gister aaf nog het theorieexamen afgelegd en sas had 4 foutjes en rijn 8. Maar het maakte niet uit, want in de zee was alles ook heel goed gegaan en alle oefeningen hadden we super snel door.

Nu mogen we dus 'alleen' duiken! :D

Verder zaten we in een heel leuk guesthouse van vlaamse eigenaren en we keken zo uit op de pier! ... De rest van de verhalen (onder andere een brommerrij avontuur :O) horen jullie nog wel, want zo moeten we richting de boot/ferry om daarna terug te vliegen na bangkok!

Tot ziens in Nederland,

Dikke kus
Sas en Rijn.

• 08 Augustus 2007 - 08:19

Anique:

Ja donderdag vertrekken jullie al weer naar nederland,wat gaat het snel,alweer een maand voorbij.Wij zien je in Dusseldorf,bei flughaven,we zijn beniewd naar de spannende verhalen.Nou luitjes geniet er nog van,tot vrijdag.

Veel liefs

• 08 Augustus 2007 - 08:44

Wim:

Zo stelletje duikelaars. Nog een lange vliegreis en dan is het alweer gebeurd.
    Heel wat indrukken opgedaan en jaren stof tot herinneringen ophalen. De een gaat op vakantie om uit te rusten van het werk en straks gaan jullie weer aan het werk om uit te rusten van de reis.
    Want jullie zullen wel doodmoe zijn.
    Ik geloof dat Anique rijst met kip klaar heeft staan als jullie thuiskomen. Wel, tot vrijdag dan maar.

Groetjes

• 09 Augustus 2007 - 14:09

Jordie:

Leuk zeg dat duikbrefet, moet ik jullie de Nederlandse plassen maar even rondgaan leiden haha. Leuke verhalen.