nog 10 nachtjes! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Saskia Hamersveld - WaarBenJij.nu nog 10 nachtjes! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Saskia Hamersveld - WaarBenJij.nu

nog 10 nachtjes!

Door: Saskia en Rijnhout

Blijf op de hoogte en volg Saskia

04 Juli 2007 | Nederland, Utrecht

Nog 10 nachtjes en dan gaan we naar Thailand. We hebben er echt ontzettend zin in!

Zoals hiernaast Rijnhout zegt: 'De laatste voorbereidingen zijn gestart'.
Hehe.. Dat is wel heel drastisch :P

Volgens Rijnhout ben ik, Saskia, al zenuwachtig aan het worden. Maar ik vraag me af wie er straks in zijn broek loopt te schijten :P ;)

Ach, laten we maar weer aardig tegen elkaar doen. We moeten het dan ook wel 4 weken 24uur per dag met elkaar volhouden! (minus slapen dan!)

Martine is al in Thailand en Katrien (saskia's huisgenootje) is net terug en had erg last van de regen... Maar jah, hier in Nederland is er ook niet veel aan!

We zijn benieuwd. Het volgende bericht is vast vanuit Thailand!

Groetjes Rijnhout en Saskia.

• 05 Juli 2007 - 06:49

Corine.. :

Jaja bijna is het zover. Spannend hoor.. Succes met de voorbereiding.. ene gaan jullie ook maar naar brothers zaterdag ;) en sas tot woensdag xiess

• 05 Juli 2007 - 17:23

Lin:

Jaaahhaaa Super leuk! en helemaal leuk dat je dit hebt gemaakt leuk man! nou nog even en dan Thailand:D Dikke (K)

• 09 Juli 2007 - 15:30

Rijnhout En Saskia:

Lieve Mensjes

Al eerder een berichtje gestuurd,maar waarschijndelijk is er iets fout gegaan,we proberen het nog eens.Ja het schiet al op,nu aftellen,maar een leuke vooruitzicht.
    Een mooie tijd om elkaar goed te leren kennen. Van je mede huisgenoot,zul je het een en ander gehoord hebben,ik neem aan dat zij er ook geweest is,nou we horen het wel,in ieder geval tot vanavond.

Veel liefs, Anique