Foto's deel 2 - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Saskia Hamersveld - WaarBenJij.nu Foto's deel 2 - Reisverslag uit Ezulwini, Swaziland van Saskia Hamersveld - WaarBenJij.nu

Foto's deel 2

Door: Saskia en Rijnhout

Blijf op de hoogte en volg Saskia

30 December 2009 | Swaziland, Ezulwini

Lieve mensen,

Wij hebben weer nieuwe foto's online gezet, op dezelfde site als vorige keer, maar nu in het album deel 2: http://palaga1240.mijnalbum.nl
Helaas kunnen wij nu niet zelf inloggen op onze reissite, maar we hebben elvera gevraagd dit bericht er op te zetten!

Leuk om jullie reacties te lezen! Ons reisverslag is idd aan de lange kant, maar dat komt doordat we zo lang geen internet hadden! Dan hebben jullie ook wat te lezen haha

xxx
Rijnhout en Saskia

• 30 December 2009 - 11:59

Elvera:

... gelukt! Jullie bericht staat er op Sas & Rijn. Nu ga ik gauw de foto's bekijken, ben hartstikke benieuwd! :) X

• 30 December 2009 - 12:24

Wim En Anique:

Prachtige foto's.
    Mooi Land.
    Een reis om nooit te vergeten, zeker nu het zo'n pokkeweer is in Nederland. Geniet nog maar even verder en wij zien wel uit naar jullie volgende berichtgeving.

• 30 December 2009 - 20:36

Lin En Ro:

Super mooie gave foto's!!
    Als ik de dieren zie denk ik gelijk weer terug aan Kenia! Echt geweldig!!! :D

Liefs, Lin en Ro

• 31 December 2009 - 16:56

Astrid:

de fotos zijn weer super! echt wat een mooie natuur daar!

• 31 December 2009 - 18:36

Karin:

Mooie foto's, mooi verhaal, zonder spelfouten!! We hebben geen vluchtnummer gekregen? We zijn het dus kwijt. Fijne jaarwisseling tot volgend jaar!!!
    Karin Henk Janneke