Van de zomer naar Thailand! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Saskia Hamersveld - WaarBenJij.nu Van de zomer naar Thailand! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Saskia Hamersveld - WaarBenJij.nu

Van de zomer naar Thailand!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

01 Mei 2007 | Nederland, Utrecht

Van de zomer gaan we naar Thailand! Jaja, 4 weken lang genieten van de zon, de vriendelijke cultuur, de natuur en al het moois wat we gaan zien!

Via deze website houden we jullie op de hoogte waar we zijn, wat we gaan doen etc.!

Leuk voor het thuisfront ;)

Groetjes

• 03 Mei 2007 - 19:36

Rijnhout:

indd heb er nu al zin in. leuk van deze site hoop dat straks veel mensen er gebruik van kunnen gaan maken om ons te volgen

• 25 Juni 2007 - 10:38

Hallo Luitjes:

Wat een leuk intiatief, wat zijn de tijden veranderd,dat je de vacantie kan volgen.Ik heb nog verder op de website gekeken,filmpjes met geluid van verschilende landen,Fantastie,s!Wat voor een wereld leven we,het gaat snel met de ontwikkeling,maar niet te snel het is wel de bedoeling dat het spannend blijft.

Groetjes Anique

• 15 Juli 2007 - 10:13

Anique:

Zo luitjes een goede reis gehad,zeker wel vermoeiend,lekker uitrusten op je hotelkamer,denk maar, morgen is er weer een dag.Volgens je programma,heerlijk fietsen,en zie je ook veel van de stad.We horen het wel.